Мультидисциплінарні наукові дослідження в контексті розвитку нових галузей знань і спеціальностей
Ключові слова:
Мультидисциплінарні наукові дослідження, наукова діяльність, науково-освітній потенціал, галузі знаньАнотація
В науковій роботі досліджуються мультидисциплінарні наукові дослідження в контексті розвитку нових галузей знань і спеціальностей. Комплексна наукова робота.
Посилання
1. Максимчук, Б. (2007). Підготовка майбутніх учителів початкових класів загальноосвітньої школи до організації спортивно-масової роботи з молодшими школярами. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, (3), 30-35.
2. Ovcharuk, V., Maksymchuk, B., Ovcharuk, V., Khomenko, O., Khomenko, S., Yevtushenko, Y., ... & Maksymchuk, I. (2021). Forming competency in health promotion in technical specialists using physical education. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 13(3), 01-19.
3. Nikolaienko, V., & Maksymchuk, B. (2021). Cycles of training sessions and competitions of youth football players.
4. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Protas, O. L., Predyk, A. A., Vysochan, L. M., Pletenytska, L. S., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Structural variety of pedagogical abilities at primary school teacher. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 40-47.
5. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Protas, O. L., Koziy, O. M., Demchishina, O. V., Sahach, O. M., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Dynamics of development of pedagogical skills and interaction of factors of its formation. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 34-39.
6. Nenko, Y., Medynskyi, S., Maksymchuk, B., Lymarenko, L., Rudenko, L., Kharchenko, S., ... & Maksymchuk, I. (2022). Communication training of future sports coaches in the context of neurophysiological patterns. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(1), 42-60.
7. Sarancha, I., Maksymchuk, B., Kharchenko, S., Linnik, Y., Dovbnia, S., Pavelkiv, V., ... & Zhytomyrskyi, L. (2022). The influence of parents' mutual support on the socialization of children with special needs in rehabilitation centres: Neuropsychological aspects. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 13(4), 362-382.
8. Maksymchuk, I. A., Sahach, O. M., Demchenko, I. I., Furduy, S. B., Maksymchuk, B. A., Protas, O. L., ... & Kuzko, E. O. (2020). Self-education in the context of the formation of pedagogical skills of the future teacher. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 88-95.
9. Максимчук, І. А., Малихін, А. О., Демченко, І. І., Височан, Л. М., Філоненко, Л. В., Білозерська, Г. О., ... & Максимчук, Б. А. (2019). The Structure of Pedagogical Skills in the Context of Introverted Characteristics of the Specialist. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (12 (120)), 82-88.
10. Maksymchuk, I. A., Malikhin, A. O., Demchenko, I. I., Vysochan, L. M., Filonenko, L. V., Bilozerska, H. O., ... & Maksymchuk, B. A. (2019). Structure of pedagogical skills in the context of introverted characteristics of the specialist. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 82-89.
11. Maksymchuk, B. (2016). Forming future specialists’ valeological competency: theoretical analysis of domestic and foreign scholars’ views. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (4)), 47-54.
12. Rabiychuk, S. O., Rebryna, A. A., Maksymchuk, B. A., & Maksymchuk, I. A. (2019). The system of value orientations of professional activity of the volunteer. Scientific notes of Mykhailo Kotsyubynskyi Vinnitsa State Pedagogical University, Series: pedagogy and psychology, 57(208), 137-144.
13. Maksymchuk, B. A. (2007). The characteristics of future primary school teachers’ methodical training to organize mass participation sports events. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 50-53.
14. Maksymchuk, B. A. (2006). The efficiency of a didactic model of training future primary school teachers to organize sports events. Scientific Notes of Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 18, 56-59.
15. Maksymchuk, B. A. (2006). A definition-based analysis of key concepts of mass participation sports events. Problems of Education, 3, 129-132.
16. Maksymchuk, B. A. (2005). The characteristics of organization and problems of mass participation sports events in primary school. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 7, 98-102.
17. Maksymchuk, B. A. (2005). The basic knowledge and skills of primary school teachers to organize mass participation sports events. Psychological and Pedagogical Problems of Rural School: the Collection of Scientific Works of Pavlo Tychyna Uman State Pedagogical University, 11, 42-46.
18. Maksymchuk, B. A. (2005). Sports specialization as a method of training future primary school teachers to organize mass participation sports events. Scientific Notes of Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 13, 41-43.
19. Maksymchuk, B. A., Ovcharuk, V. V., Karasevich, S. A., Ovcharuk, V. H., Petryshin, P. V., Shkirta, M. I., ... & Maksymchuk, I. A. (2019). Pedagogical skill of physical culture future teachers as a subject of scientific research. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 129-134.
20. Maksymchuk, B. A. (2019). Pedagogical skill at teachers of physical culture as a subject of scientific research. Tavriyskyi bulletin of education. Kherson, 2(66), 12-22.
21. Maksymchuk, B. A. (2006). Planning mass participation sports events by future primary school teachers. Physical Education, Sport and Health of the Nation, 7, 345-349.
22. Maksymchuk, B. A. (2008). The problems of modernizing the infrastructure of mass physical education for primary school pupils. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 17, 129-132.
23. Maksymchuk, B. A. (2006). Planning mass participation sports events by future primary school teachers. Physical Education, Sport and Health of the Nation, 7, 345-349.
24. Maksymchuk, B., Sarancha, I., Husak, A., Avramenko, O., Kuzmenko, I., Kuzmenko, V., ... & Maksymchuk, I. (2022). Implementing the course “Human Rights” for children with special needs under the changed socio-educational conditions. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 428-443.
25. Sarancha, I., Kovinko, M., Maksymchuk, B., Tarasenko, H., Kharchenko, S., Demchenko, I., ... & Maksymchuk, I. (2022). Horticultural therapy course as an educational-therapeutic tool of rehabilitation for individuals with MSDs. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 180-200.
26. Maksymchuk, B. (2016). Defining quality of the future coaches-instructors’ professional competence in the process of training. Slobozhanskyi herald of science and sport, 6, 51-55.
27. Maksymchuk, B. A. (2007). Training future primary school teachers from general education institutions to organize mass participation sports events for primary school pupils. Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University. Series: Pedagogy, 3, 30-35.
28. Maksymchuk, B. A. (2007). The process of training future primary school teachers to organize mass participation sports events as a pedagogical problem. Pedagogy, Psychology and Medical and Biological Problems of Physical Education and Sport, 6, 95-98.
29. Maksymchuk, B. A., & Chernysh, M. S. (2006). Methodical characteristics of training future primary school teachers to organize mass participation sports events in the process of physical education. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 56-59.
30. Maksymchuk, B. A. (2006). Upon the use of innovative physical education technologies by future primary school teachers. Pedagogy and Psychology of Professional Education, 5, 70-77.
31. Maksymchuk, B. A. (2006). The structure of primary school teachers ‘pedagogical activity in physical education. Journal of Berdiansk State Pedagogical University (Pedagogical Sciences), 1, 129-134.
32. Maksymchuk, B. A. (2006). The essence of future primary school teachers ‘readiness for professional activity in physical education. New Learning Technologies, 45, 52-59.
33. Maksymchuk, B. A. (2006). A didactic model of training future primary school teachers to organize mass participation sports events. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 10, 383-387.
34. Maksymchuk, B. A. (2005). Professionally important personality traits of the organizer of mass participation sports events in primary school. Scientific Journal of Chernivtsi National University. Pedagogy and Psychology, 268, 110-115.
35. Maksymchuk, B. A. (2005). Professional and pedagogical activity of primary school teachers on physical education. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 15-17.
36. Maksymchuk, B. A. (2004). Special manifestation of negative mental states at students. Physical culture, sports and health of the nation, 5, 435-439.
37. Максимчук, І. А., Сагач, О. М., Демченко, І. І., Фурдуй, С. Б., Максимчук, Б. А., Протас, О. Л., ... & Кузько, Е. О. (2020). Self-development in the context of forming the future teacher’s pedagogical skills. Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 15, (2 (122)), 88-95.
38. Maksymchuk, B. A., Harkavyi, O. A., Olenchenko, V. V., & Khatsayuk, O. O. (2019). Improvement of military-applied hand-to-hand combat skills of law enforcement cadets of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine based on the use of modern pedagogical technologies. Pedagogy of creative personality formation in higher and general education schools, 2, 98-104.
39. Demchenko, I., Maksymchuk, B., Bilan, V., Maksymchuk, I., & Kalynovska, I. (2021). Training future physical education teachers for professional activities under the conditions of inclusive education. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 12(3), 191-213.
40. Maksymchuk, B. A., & Maksymchuk, I. A. (2019). Formation of elements of pedagogical skill in future social workers. Tutorial. Vinnitsa, 99.
41. Maksymchuk, B. A. Modern state of development of pedagogical skill of physical culture future teachers.(2019). Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 92-97.
42. Maksymchuk, B., Pohrebniak, D., Roshchin, I., Drachuk, A., Romanenko, V., Ovcharuk, V., ... & Maksymchuk, I. (2022). Effective decision-making for extreme situations in sports coaching. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 510-521.
43. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Nifaka, Y. M., Vysochan, L. M., Zlenko, N. M., Lytvynenko, V. A., ... & Raytarovska, I. V. (2020). The ways to develop the health-saving competence of a future teacher. Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 35-40.
44. Максимчук, Б. А. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. ББК 88.37 я43 П86, 157.
45. TR, M. B. B., Demchenko, I. I., Zharovska, O. P., Semko, M. I., Filonenko, L. V., Yuzyk, M. A., & Maksymchuk, I. A. (2020). Pedagogical work of a primary school teacher of health-improving direction. Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 63-70.
46. Maksymchuk, B., Zhukov, V., Yashchuk, S., Zubal, M., & Kevpanych, V. (2019). Intensification of motivation of future physical education teachers and sports in the field of environmental tourism. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Sumy, 7(91), 390.
47. Demchenko, I. I., Maksymchuk, B. A., Tarasenko, H. S., Branitska, T. R., Verbyn, N. B., Kushnir, L. O., ... & Maksymchuk, I. A. (2019). Conditions of effectiveness of the health-oriented educational process. Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 50-56.
48. Maksymchuk, B., Zhukov, V., Yashchuk, S., Zubal, M., & Kevpanych, V. (2019). Activation of motivation of future teachers of physical education and sports in the field of environmental tourism. Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies. Scientific Journal. Sumy, 7(91), 390.
49. Maksymchuk, B. A. (2016). Formation of valeological competence of future teachers in the process of physical education. Monografia.–Vinnytsia: Planer.
50. Maksymchuk, B. A. (2016). Formation of valeological competence of future teachers in the process of physical education (theoretical and methodological aspect). Vinnytsia: Planer.
51. Maksymchuk, B. (2016). Forming future specialists’ valeological competency: theoretical analysis of domestic and foreign scholars’ views. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (4)), 47-54.
52. Nikolaienko, V., Prots, R., Romanenko, V., Halaidiuk, M., Osiptsov, A., Dub, I., ... & Maksymchuk, I. (2022). The characteristics of building long-term training systems for footballers in foreign countries. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(2), 268-283.
53. Maksymchuk, B. A. (2015). Features of Student’s Valeological Self-Development during Physical Training. Relevant Problems of Humanities and Natural Sciences, 3(74), 112-114.
54. Popel, S., Mazin, V., Maksymchuk, B., Saienko, V., Chernyshenko, T., & Maksymchuk, I. (2023). Network Planning at the Faculties of Physical Education and Sport in the Postmodern Era. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(1), 554-570.
55. Maksymchuk, B. A. (2019). The current state of pedagogical skills development of future physical education teachers. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 92-97.
56. Filonenko, L. V., Furduy, S. B., Maksymchuk, B. A., Demchenko, I. I., Vysochan, L. M., Pletenytska, L. S., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Historical aspects of formation of value attitude to man in pupils of boarding schools of sports direction. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 107-112.
57. Maksymchuk, B. A. (2016). Formation of valeological competence of future specialists: theoretical analysis of views of domestic and foreign scientists. Comparative professional pedagogy, 4 (V. 6). Khmelnytsky. KhNU, 84-91.
58. Maksymchuk, B. A. (2016). Experimental testing of the content of the conceptual model, diagnostic technologies and the development of valeological competence of future teachers in the process of physical education.
59. Maksymchuk, B. A. (2015). Formation of motivation for valeological-pedagogical activity at students. Kazan, 6, 651-653.
60. Maksymchuk, B. A. (2014). Essence, content and structure of professional pedagogical competence. Zbiór raportów naukowych.«Współczesna nauka. Nowe perspektywy»(30.01. 2014–31.01. 2014 Bydgoszcz).–Warszawa, 2014. Część 3/2. 73–83.
61. Maksymchuk, B. A. (2013). Pedagogical valeology in the system of sciences. Zbiór raportów naukowych.«Badania naukowe naszych czasów»(29.10. 2013–31.10. 2013). Katowice, V. 2. 87–98.
62. Maksymchuk, B. A. (2013). The role of pedagogical valeology in providing pedagogical training for specialists. Young sports science of Ukraine. Lviv, (17), 93-100.
63. Maksymchuk, B. A. (2013). Organizational and pedagogical conditions for the development of professional competence of future teachers in the process of physical education. Zbiór raportów naukowych.«.
64. Максимчук, Б. (2008). Досвід організації фізичного виховання молодших школярів в Україні та країнах близького і далекого зарубіжжя. Молода спортивна наука України, 2, 131-136.
65. Maksymchuk, B. A., Branitska, T. G., Demchenko, I. I., Zharovska, O. P., Semko, M. I., Filonenko, L. V., ... & Maksymchuk, I. A. (2020). Pedagogical work of primary school teacher in the health direction. Scientific Journal of MP Drahomanov National Pedagogical University, 15, 63-70.
66. Maksymchuk, B. A. (2019). Pedagogical skills of physical education teachers as a subject of scientific research. Tauride Bulletin of Education. Kherson, 2(66), 12-22.
67. Maksymchuk, B. A. (2017). Theoretical and methodological foundations for forming valeological competency of future teachers during physical education (Doctoral dissertation, Doctoral thesis. Mykhailo Kotsiubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University, Vinnytsia).
68. Максимчук, Б. (2013). Роль педагогічної валеології у забезпеченні професійної підготовки фахівців. Молода спортивна наука України, 4, 93-100.
69. Овчарук, В. В., Максимчук, Б. А., Рощін, І. Г., Головченко, О. І., & Кметюк, Д. І. (2024). Ґенеза наукових підходів до фізичного самовдосконалення особистості в історії психолого-педагогічної думки та поза нею. Педагогічна Академія: наукові записки, (8).
70. Omelchuk, M., Maksymchuk, B., Ihnatenko, S., Navolskyi, N., Kitsak, T., Vitkovskyi, O., ... & Maksymchuk, I. (2022). Developing professional competency in first aid in future coaches in Ukraine. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(3), 392-411.
71. Maksymchuk, B., Kakhiani, Y., Kevpanych, V., Zvonar, V., Petrushko, M., & Dzhugan, L. (2021). ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ З ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ: СТРУКТУРНО-КОМПОНЕНТНИЙ АНАЛІЗ. WEB сторінка електроного видання: http://enpuir. npu. edu. ua; http://spppc. com. ua www. ffvs. npu. edu. ua/chasopys-npu-seriia-15., 80.
72. Максимчук, Б. А., Кахіані, Ю. В., Кевпанич, В. В., Звонар, В. В., Петрушко, М. І., & Джуган, Л. М. (2021). Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз.
73. Maksymchuk, B. A., Harkavyi, O. A., Olenchenko, V. V., & Khatsaiuk, O. V. (2019). Udoskonalennia viiskovo-prykladnykh navychok rukopashnoho boiu kursantiv-pravookhorontsiv MVS Ukrainy na osnovi vykorystannia suchasnykh pedahohichnykh tekhnolohii [Improving military-applied skills of hand-to-hand combat of cadets-militiamen of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine on the basis of use of modern pedagogical technologies]. Pedahohika formuvannia tvorchoi osobystosti u vyshchii i zahalnoosvitnikh shkolakh, 98-104.
74. Шеремет, М. К., Ленів, З. П., Лобода, В. В., & Максимчук, Б. А. (2019). Стан сформованості СМАРТ-інформаційного критерію готовності фахівців до реалізації інклюзії в освіті. Інформаційні технології і засоби навчання, (72,№ 4), 273-285.
75. Максимчук, Б. (2007). Підготовка майбутніх учителів початкових класів загальноосвітньої школи до організації спортивно-масової роботи з молодшими школярами. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету. Серія: педагогіка, (3), 30-35.
76. Борис, М. (2007). Підготовка майбутніх учителів початкових класів загальноосвітньої школи до організації спортивно-масової роботи з молодшими школярами.
77. Матяш, О., & Михайленко, Л. (2020). Умови ефективності партнерської взаємодії університету та школи для розвитку методичної компетентності вчителів математики. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, 189-199.
78. Мељник, Н., Бидjук, Н., Каленски, А., Максимчук, Б., Бахмат, Н., Матвиjенко, О., ... & Максимчук, И. (2019). МОДЕЛИ И ОРГАНИЗАЦИОНЕ ОСОБИНЕ ПРОФЕСИОНАЛНЕ ОБУКЕ ВАСПИТАЧА У ПОЈЕДИНИМ ЗЕМЉАМА ЕВРОПСКЕ УНИЈЕ И У УКРАЈИНИ. Journal of the Institute of Educational Research/Zbornik Instituta za Pedagoška Istrazivanja, 51(1).
79. Максимчук, Б. А., Галайдюк, М. А., & Максимчук, І. А. (2018). Валеологічний саморозвиток та активація мотивації майбутніх фахівців до формування валеологічної компетентності в умовах глобалізаційних та інтеграційних процесів. Особистісно-професійний розвиток майбутніх фахівців соціономічних професій в умовах трансформації суспільства, 261-273.
80. Maksymchuk, I. R. Y. N. A. (2016). Forming pedagogical mastery of physical education teachers in the context of native and foreign scholars' views. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (3)), 79-84.
81. Maksymchuk, B. А. (2011). Communication in the Structure of Valeological and Pedagogical Activity. Scientific Notes of MykhailoKotsiubynskyiVinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 35, 254-258.
82. Maksymchuk, B. A., Ivanov, O. N., & Lysiuk, S. P. (2010). Problems in developing students’ readiness for independent physical education and sport activities. Physical Education, Sport and Health of the Nation, 10, 29-34.
83. Maksymchuk, B. A. (2010). Forming the System of Ideological Formation of Future Teacher towards a Healthy Lifestyle. Modern Information Technologies and Innovative Methodologies of Learning in Training of Specialists: Methodology, Theory, Experience, Problems, 26, 385-388.
84. Maksymchuk, B. A. (2010). Pedagogical problems of valeological education. Pedagogy and psychology. Vinnytsia, 32, 371-375.
85. Maksymchuk, B. A. (2010). Forming the System of Ideological Formation of Future Teacher towards a Healthy Lifestyle. Modern Information Technologies and Innovative Methodologies of Learning in Training of Specialists: Methodology, Theory, Experience, Problems, 26, 385-388.
86. Максимчук, Б. А. (2010). Формування системи світоглядного ставлення майбутнього вчителя до здорового способу життя. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (26), 385-388.
87. Maksymchuk, B. A., Ivanov, O. N., & Lysiuk, S. P. (2009). Organizing mass participation sports events as a sociopedagogical problem. Relevant Problems of Physical Education and Methods of Sport Training, 145-155.
88. Maksymchuk, B. A. (2009). A historical aspect of pedagogical support of a healthy lifestyle. Young Sports Science of Ukraine: a Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 13(4), 115-119.
89. Maksymchuk, B. A., & Shestopaliuk, O. V. (2009). Professional training of future teacher: physical education, sport, health.
90. Maksymchuk, B. A. (2009). A historical aspect of pedagogical support of a healthy lifestyle. Young Sports Science of Ukraine: a Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 13(4), 115-119.
91. Максимчук, Б. А. (2009). Філософські аспекти формування валеологічного світогляду. Фізична культура, спорт та здоров ‘я нації: зб. наук. пр./Вінниц. держ. пед. ун-т ім. Михайла Коцюбинського.–Вінниця, 56-62.
92. Maksymchuk, B. A. (2008). The experience of organizing physical education for primary school pupils in Ukraine and countries of near and far. Young Sports Science of Ukraine: a Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 12(2), 131-136.
93. Maksymchuk, B. A. (2008). Forming health-improving knowledge in the history of teacher education. Scientific Notes of Mykhailo Kotsiubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 28, 232-237.
94. Maksymchuk, B. A. (2008). Forming health-improving knowledge in the history of teacher education. Scientific Notes of Mykhailo Kotsiubynskyi Vinnytsia State Pedagogical University. Series: Pedagogy and Psychology, 28, 232-237.
95. Maksymchuk, B. A. (2007). Modelling readiness of future teachers to organize mass participation sports events. Vinnytsia: Vinnytsia State Pedagogical University.
96. Maksymchuk, B. A. (2007). Developing readiness in future primary school teachers to organize mass participation sports events in school. Modern Information Technologies and Innovative Methods of Specialist Training: Methodology, Theory, Experience, Problems, 15, 332-337.
97. Максимчук, Б. А. (2007). Підготовка до організації спортивно-масової роботи майбутніх учителів початкових класів як педагогічна проблема. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання і спорту: наукова монографія за редакцією проф. Єрмакова СС–Харків: ХДАДМ (ХХПІ), 95-98.
98. Овчарук, В. А. С. И. Л. Ь., Максимчук, Б. О. Р. И. С., Золочевський, В. І. Т. А. Л. І. Й., & Романенко, О. (2024). Динаміка цінностей фізичного самовдосконалення здобувачів вищої освіти в освітній інноватиці України.
99. Максимчук, Б., Максимчук, І., Баштовенко, О., Ганчева, К., & Сілаєв, В. (2023). Умови організації якісного дистанційного навчання у закладах вищої освіти (ЗВО). Науковий вісник Ізмаїльського державного гуманітарного університету, (64), С-134.
100. Трофіменко, В. О., Тарасенко, Т. С., Максимчук, Б. А., Браніцька, Т. Р., Демченко, І. І., Хмеляр, І. М., ... & Максимчук, І. А. (2019). Здоров’я сучасної людини: чинники його вдосконалення.
101. Maksymchuk, B. A. (2017). Pedagogical Valeology in the System of Sciences. Zbiór raportów naukowych.“Badania naukowe naszych czasów, 2, 87-98.
102. Maksymchuk, B. A. (2013). Pedagogical valeology in the system of sciences. Zbiór raportów naukowych.«Badania naukowe naszych czasów»(29.10. 2013–31.10. 2013). Katowice, V. 2. 87–98.
103. Maksymchuk, B. A. (2016). Experimental Verification of the Conceptual Model Content, Diagnostic Technologies and Development of Valeological Competency in Future Teachers during Physical Training. Physical Culture, Sport and Health of the Nation, 1, 109-116.
104. Maksymchuk, B. A. (2015). Forming Students’ Motivation towards Valeological and Pedagogical Activities. Young Scientist, 6, 651-653.
105. Maksymchuk, B. A. (2012). Preparing future teachers for valeological activities as a pedagogical problem. Chernihiv, 98, 152-156.
106. Максимчук, Б. А. (2012). Теоретичні основи валеологічної підготовки студентів у процесі фізичного виховання. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (29), 424-428.
107. МАКСИМЧУК, Б. (2012). Зміст валеологічного світогляду й підходи до аналізу його результативності. Л.: ЛДУФК, 66-72.
108. Maksymchuk, B. A. (2011). A sociocultural aspect of the requirements for graduates as organizers of healthimproving activities in the system of education and the results of sociocultural influence. Young Sports Science of Ukraine: Collection of Scientific Works on Physical Education, Sport and Human Health, 15(4), 73-77.
109. Максимчук, Б. А. Закономірності й рушійні сили процесу формування в майбутнього вчителя системи валеологічних якостей. Наук. часоп. Нац. пед. ун-ту ім. МП Драгоманова. Серія, 15, 163-167.
110. Максимчук, Б. А. (2009). Фізична культура з методикою викладання: навчальна програма для студентів інституту педагогіки і психології (за вимогами кредитно-модульної системи). Вінниця: ВДПУ.
111. Максимчук, Б. А. Теоретико-методологічні основи формування валеологічного світогляду майбутнього вчителя в системі вищої педагогічної освіти. In Професійне становлення особистості: проблеми і перспективи= Profesional Development of Personality: Problens and Perspectives: матеріали V міжнар. наук.-практ. конф (pp. 22-24).
112. Максимчук, Б. А. (2009). Історичний аспект педагогічного забезпечення здорового способу життя.
113. Максимчук, Б. А. (2008). Формування оздоровчих знань в історії педагогічної освіти. Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім.. Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія.–Вінниця, (28), 232-237.
114. Максимчук, Б. А. Ефективність дидактичної моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації спортивно-масових заходів. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка і психологія.-ғ, 18, 56-59.
115. Максимчук, Б. А. (2005). Основні знання й уміння учителя початкової школи для організації спортивно-масової роботи.
116. Максимчук, Б. А. Особливості прояву негативних психічних станів у студентів. Фізична культура, спорт та здоров ‘я нації//Зб. наук. пр.–Випуск, 5, 435-439.
117. Овчарук, В. В., Максимчук, Б. А., Баштовенко, О. А., Головченко, О. І., & Адамчук, В. В. (2024). Аксіологічні засади самовдосконалення фізичного розвитку студентської молоді в контексті сучасних освітніх інновацій. Світові тенденції.
118. Maksymchuk, B., Lysyuk, S., Vyshnivska, N., Shaparenko, I., Myronenko, S., Lysogor, L., & Sergeeva, V. (2021). ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПРІОРИТЕТНОСТІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я В ДІЯЛЬНОСТІ ДЕРЖАВИ. WEB сторінка електроного видання: http://enpuir. npu. edu. ua; http://spppc. com. ua www. ffvs. npu. edu. ua/chasopys-npu-seriia-15., 73.
119. Максимчук, І. А., Малихін, А. О., Демченко, І. І., Височан, Л. М., Філоненко, Л. В., Білозерська, Г. О., ... & Максимчук, Б. А. (2019). Структура педагогічної майстерності у контексті інтровертних характеристик фахівця.
120. Максимчук, Б. А. (2019). Аналіз нормативно-правової бази підготовки майбутніх учителів фізичної культури в контексті розвитку їхньої педагогічної майстерності. Педагогічний альманах, (41), 106-112.
121. Максимчук, Б. О. Р. И. С. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх фахівців: теоретичний аналіз поглядів вітчизняних та зарубіжних учених. Порівняльна професійна педагогіка, (6 (4)), 84-91.
122. Максимчук, Б. (2016). Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: зб. наук. праць./гол. ред. ВМ Костюкевич, (1), 109-116.
123. Максимчук, Б. А. (2015). Особенности валеологического саморазвития студента в процессе физического воспитания. Актуальные проблемы гуманитарных и естественных наук, (3-2), 112-115.
124. Максимчук, Б. А. (2015). Формирование у студентов мотивации к валеолого-педагогической деятельности. Молодой ученый, (6), 651-655.
125. Ковальчук, В. А., Тимошенко, О. В., & Максимчук, Б. А. ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ ФІЗКУЛЬТУРНО-ОЗДОРОВЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРІВ.
126. Максимчук, Б. А. (2014). Сутність, зміст і структура професійної педагогічної компетентності. In Современная наука. Новые перспективы (pp. 73-83).
127. Максимчук, Б. А. (2013). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ВАЛЕОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ. In Научные работы, практика, разработки, инновации 2013 года (pp. 116-121).
128. Максимчук, Б. А. (2012). Валеологічна діяльність у сучасному суспільстві. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, (36), 116-119.
129. Максимчук, Б. А. (2011). Спілкування в структурі валеолого-педагогічної діяльності. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, (35), 254-258.
130. Максимчук, Б. (2011). Навчально-пізнавальна активність студентів у контексті валеологічних завдань педагогічної освіти. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (28), 370-376.
131. Максимчук, Б. А. (2009). ОСОБЛИВОСТІ ПЛАНУВАННЯ СПОРТИВНО-МАСОВОЇ РОБОТИ МАЙБУТ-НІМИ ВЧИТЕЛЯМИ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. PEDAGOGICS, PSYCHOLOGY, MEDICAL-BIOLOGICAL PROBLEMS OF PHYSICAL TRAINING AND SPORTS, 99.
132. Максимчук, Б. (2008). Проблеми модернізації інфраструктури масового фізичного виховання молодших школярів. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (17), 129-132.
133. Максимчук, Б. (2007). Методичні особливості підготовки майбутніх учителів початкових класів до організації спортивно-масової роботи.
134. Максимчук, Б. (2006). Дидактична модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до організації спортивно-масової роботи. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (10), 383-387.
135. Максимчук, Б. А. (2005). Особливості організації та проблеми спортивно-масової роботи в школі 1-го ступеня. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми//Зб. наук. пр.–Вип, 7, 98-102.
136. Максимчук, Б. А., Максимчук, І. А., Браславський, І. О., & Браславська, Н. В. (2025). РОЛЬ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ В ПРОЦЕСІ СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Природнича освіта та наука, (1), 64-71.
137. ОВЧАРУК, В., МАКСИМЧУК, Б., Рубан, А., Георгієв, Ю., & Кондратюк, В. (2024). СВІТОВИЙ НАУКОВИЙ ТА СОЦІАЛЬНО-ГРОМАДСЬКИЙ ФОКУС ФІЗИЧНОГО САМОВДОСКОНАЛЕННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЯК ФЕНОМЕНУ Й МІЖНАУКОВОГО ПОНЯТТЯ. Освітні обрії, 59(2), 62-66.
138. Максимчук, Б. А. (2019). Сучасний стан розвитку педагогічної майстерності майбутніх учителів фізичної культури.
139. Maksymchuk, B. (2016). the entering results of formation of valeological competence of future teachers in the course of physical education. Slobozhanskyi herald of science and sport, (6 (56)), 51-55.
140. Maksymchuk, I. (2016). Forming Physical Education Teachers' Pedagogical Mastery in the Context of Native and Foreign Scholars' Views. Comparative Professional Pedagogy, 6(3), 79-84.
141. Maksymchuk, B. (2016). the entering results of formation of valeological competence of future teachers in the course of physical education. Slobozhanskyi herald of science and sport, (6 (56)), 51-55.
142. Максимчук, Б. (2016). Експериментальна перевірка змісту концептуальної моделі, технологій діагностики та розвитку валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Фізична культура, спорт та здоров’я нації: зб. наук. праць./гол. ред. ВМ Костюкевич, (1), 109-116.
143. Максимчук, Б. (2016). Вхідні результати формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. Слобожанський науково-спортивний вісник, (6), 58-63.
144. Максимчук, Б. А. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. ББК 88.37 я43 П86, 157.
145. Максимчук, Б. А. (2016). Формування валеологічної компетентності майбутніх учителів у процесі фізичного виховання. ББК 88.37 я43 П86, 157.
146. Maksymchuk, B. A. (2013). The role of pedagogical valeology in providing pedagogical training for specialists. Young sports science of Ukraine. Lviv, (17), 93-100.
147. Максимчук, Б. А. (2011). Спілкування в структурі валеолого-педагогічної діяльності. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія, (35), 254-258.
148. Максимчук, Б. А. (2013). ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА ФАХІВЦЯ ВАЛЕОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ГАЛУЗІ. In Научные работы, практика, разработки, инновации 2013 года (pp. 116-121).
149. Максимчук, Б. А. (2012). Рівні підготовленості майбутніх учителів у процесі формування валеологічної компетентності. Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми, (32), 363-366.
150. Максимчук, Б. (2012). КОМПОНЕНТИ ВАЛЕОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ. Modern Information Technologies and Innovation Methodologies of Education in Professional Training Methodology Theory Experience Problems, (31), 410-414.
151. МАКСИМЧУК, Б. (2011). СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ВИМОГ ДО ВИПУСКНИКА ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ ЯК ДО ОРГАНІЗАТОРА ОЗДОРОВЧОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ВИХОВАННЯ ТА РЕЗУЛЬТАТИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ВПЛИВУ.
152. Максимчук, Б. А., Овчарук, В. В., Галайдюк, М. А., Литвиненко, В. А., Башавець, Н. А., Кахіані, Ю. В., ... & Овчарук, В. Г. (2020). Модернізація інфраструктури національної системи фізичного виховання.
153. Maksymchuk, B., Gurevych, R., Matviichuk, T., Surovov, O., Stepanchenko, N., Opushko, N., ... & Maksymchuk, I. (2020). Training future teachers to organize school sport. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 12(4), 310-327.
154. Максимчук, Б. А., Кахіані, Ю. В., Кевпанич, В. В., Звонар, В. В., Петрушко, М. І., & Джуган, Л. М. (2021). Готовність майбутнього вчителя початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури: структурно-компонентний аналіз.
1. Царьова, І. В. (2017). Юридичне документознавство: навчальний посібник. Дніпро: Дніпроп. держ. ун-т внутр. справ.
2. Царьова, І. В. (2020). Сучасний український юридичний текст: лексико-дериваційна структура.
3. Tsareva, I. V. (2019). Functional and derivative space of the legal text. Advanced trends of the modern development of philology in European countries: Collective monograph. Riga: Izdevnieciba “Baltija Publishing, 217-233.
4. Царьова, І. В. (2017). Лінгвопрагматичний аспект юридичного дискурсу.
5. Царьова, І. В. (2019). Мова і термінологія наукових досліджень у юриспруденції: навчальний посібник. Дніпро: Вид.«Інновація.
6. Царьова, І. В. (2015). Етнокультурна семантика в обрядовій фразеології східнослобожанських говірок.
7. Царьова, І. В. (2022). Російсько-українська війна (2014–2022): слова, які набули нових значень. Publishing House «Baltija Publishing, 804-811.
8. Царьова, І. В. (2022). Тексти нормативно-правових актів: лексичні особливості.
9. Tsareva, I. V. (2020). Linguistic transformations in the legal text. In Humanities and Social Sciences in Europe: Achievements and Perspectives (pp. 57-61).
10. Tsareva, I. V. (2019). Systematically-functional aspect of law derivation. Research of different directions of development of philological sciences in Ukraine and EU (Romania, Baia Mare, September 20-21, 2019), 79-82.
11. Царьова, І. В. (2019). Термінологічний характер словосполучень у мові Кримінального кодексу України. Термінологічний вісник, (5), 206-212.
12. Царьова, І. (2023). Сучасний воєнний дискус: процеси неологізації.
13. Tsarova, I. V. (2022). Russian-ukrainian war (2014–2022): words that have acquired new meanings. Publishing House “Baltija Publishing”.
14. Царьова, І. В. Юрислінгвістичні ознаки понять честі та гідності. Вчені записки.
15. Tsareva, I. V. Derivative space of the law text. The European Journal of Humanities and Social Sciences. Vienna, 2020. №1. Р. 71–78.
16. Tsareva, I. (2020). Лінгвоцентричний аспект юридичного тексту. Лінгвістичні студії, 97-106.
17. Царьова, І. В. (2019). Варіантність реалізації юридичної мови. Львівський філологічний часопис, 5, 165-170.
18. Царьова, І. В. (2019). Лінгвопрагматичний аспект дослідження юридичного тексту. Вісник Запорізького національного університету. Філологічні науки, (1), 78-80.
19. Царьова, І. В. (2017). Дериваційний підхід до вивчення юридичного тексту. ВІСНИК Київського національного лінгвістичного університету. Серія Філологія, 20(2), 131-138.
20. Царьова, І. В. (2016). Світовий досвід підготовки кадрів поліції та його впровадження в Україні.
21. Царьова, І. В., & Царёва, И. В. (2016). Сучасні тенденції дослідження юридичної лексики.
22. Царьова, I. В. (2008). Фразеологiя назв атрибутiв весiльних обрядiв Схiдной Слобожанщини. Лiнгвiстика/Збiрник наукових праць.–Луганськ: Альма-матер, 159-167.
23. Царьова, І. В. (2023). Сучасний дискурс інформаційної війни. Південний архів (філологічні науки), (95), 39-44.
24. Царьова, І., & Южека, Р. (2020). Термінологія іншомовних слів у Кримінальному кодексі України. В І С НИ К, 1.
25. Царьова, І. В. (2020). Проблема виділення основи одиниць юридичної лексики. In Colloquium-journal (No. 24 (76), pp. 60-62). Голопристанський міськрайонний центр зайнятості.
26. Царьова, І. В. (2019). ДЕРИВАЦІЯ ЯК УНІВЕРСАЛЬНИЙ ПРИНЦИП ФУНКЦІОНУВАНННЯ СУЧАСНОГО УКРАЇНСЬКОГО ЮРИДИЧНОГО ТЕКСТУ.
27. Царьова, І. В. (2019). Дериваційне функціонування слова в сучасному українському юридичному тексті.
28. Царьова, І. В. (2016). Комунікативна компетентність майбутніх поліцейських як складник інтегративного підходу навчання.
29. Царьова, І. В. (2020). Словотвірний аспект спільнокореневої синонімії сучасного українського юридичного тексту. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія «Германістика та міжкультурна комунікація», (1), 263-268.
30. Царьова, І. В. (2020). Історія вивчення деривації як науки. Sciences of Europe, (56-2 (56)), 43-47.
31. Tsareva, I. V. (2020). Derivative space of the law text. European Journal of Humanities and Social Sciences, (1), 71-78.
32. Царьова, І. В. (2019). Мова і термінологія наукових досліджень у юриспруденції.
33. Царьова, І. В. (2019). Мова і термінологія наукових досліджень у юриспруденції: навчальний посібник. Дніпро: Вид.«Інновація.
34. Царьова, І. В., & Грицай, І. О. (2017). Культура професійного мовлення юриста.
35. Царьова, І. В. (2017). Білінгвізм як багатонаціональне явище. Всеукраїнської науково-практичної конференції, 134.
36. Царьова, І. В. (2016). Формування позитивного іміджу працівника поліції.
37. Царьова, І. В. (2016). Вплив ЗМІ на формування іміджу поліці.
38. Царьова, І. (2011). Проект словника обрядових фразеологізмів східнослобожанських говірок. Лексикографічний бюлетень.
39. Царьова, І. (2010). Обрядофраземи північноукраїнських і східнослобожанських говірок. Волинь-Житомирщина, (22 (2)), 289-295.
40. Царьова, І. В. Особливості функціонування сполучників у сучасному юридичному тексті. Вісник Запорізького національного університету, 118-122.
41. Царьова, І. В. Складне синтаксичне ціле в юридичних текстах. ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 1202090.
42. Tsarova, I. (2025). INFORMATION LITERACY AS A PRIORITY. Науково-практичний альманах" Інноваційна наука", 1.
43. ЦАРЬОВА, І. (2025). МОВНА БЕЗПЕКА В СУЧАСНОМУ КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ. МОВА—КОРДОН НАЦІОНАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ, 146.
44. Tsarova, I., & Batmanghlich, C. (2024). Methods of digital transformation of the process of foreign language teaching for law enforcement specialties.
45. Царьова, І. В. (2024). Формування мовного безпекового середовища в сучасних умовах ведення війни.
46. Царьова, І. В., & Бескровний, А. С. (2024). Розвиток людського капіталу, підвищення кваліфікації персоналу згідно з європейськими стандартами та вимогами.
47. Максименко, О. В., & Царьова, І. В. (2024). Сучасні вимоги до складання та оформлення документів.
48. Царьова, І. В. (2024). Гармонізація законодавства України у сфері регулювання діяльності компаній.
49. Дуняшенко, О. О., & Царьова, І. В. (2023, July). КРЕАТИВНІ ІНІЦІАТИВИ–ЗАПОРУКА УСПІХУ РОЗВИТКУ ІНДУСТРІЇ В УКРАЇНІ. In The 5 th International scientific and practical conference “Modern problems of science, education and society”(July 17-19, 2023) SPC “Sci-conf. com. ua”, Kyiv, Ukraine. 2023. 881 p. (p. 713).
50. Царьова, І. В., & Царьов, О. Д. (2023). МОБІЛЬНИЙ ЗАСТОСУНОК ЯК СУЧАСНИЙ ІНТЕРАКТИВ У ВИКЛАДАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ.,
51. Бурмистрова, Є., & Царьова, І. В. (2023). ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК НЕОБХІДНИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Редакційна колегія, 33.
52. Борисова, В. С., & Царьова, І. В. (2023). ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНОЇ ВЗАЄМОДІЇ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ.
53. Царьова, І. В. (2023). Лінгвокогнітивний аспект сучасного дискурсу інформаційної війни.
54. РАГІМЛІ, З., & ЦАРЬОВА, І. (2023). ACTIVE POSITION OF UKRAINIAN YOUTH CONCERNING PROTECTION OF CHILDREN'S RIGHTS DURING STATE OF WAR. М 75 Молодь і світова співпраця: матеріали V Всеукр., 26.
55. Царьова, І. В. (2023). Лінгвістичний аспект формування безпекового середовища держави.
56. Царьова, Ірина. "Новий контрнаступ української мови." (2023).
57. Царьова, І., & Голуб, О. (2023). Сексуальне насильство–зброя в умовах воєнного конфлікту.
58. Царьова, І. (2022). Актуальність створення мотиваційного словника юридичної лексики. Pomiędzy. Polonistyczno-Ukrainoznawcze Studia Naukowe, (7 (4), 49-57.
59. Царьова, І. В. (2022). КОЛОКАЦІЇ ТЕКСТІВ ЦИВІЛЬНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ. Записки з українського мовознавства, (29), 164-172.
60. Alekseyenko, L. M., Tulai, O. I., Alekseyenko, M. D., Antonenko, V. M., Barabash, L. V., Barvinok, N. V., ... & Tsarova, I. V. (2022). THE RUSSIAN-UKRAINIAN WAR (2014–2022): HISTORICAL, POLITICAL, CULTURAL-EDUCATIONAL, RELIGIOUS, ECONOMIC, AND LEGAL ASPECTS.
61. Галега, А. В., & Царьова, І. В. (2022). ПЕДАГОГІЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ ВИХОВАННЯ ОСОБЛИВОГО ЖАРГОНІЗМУ В МОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ ПОЛІЦЕЙСЬКИХ. «Психолого-педагогічні аспекти навчання дорослих в системі неперервної освіти», 158.
62. Царьова, І. В. (2022). Уніфікація термінології криміналістичних експертиз.
63. ДЕКУСАР, І. А., & ЦАРЬОВА, І. В. (2022). NEGATIVE INFLUENCE OF MEDIA ON THE YOUTH AUDIENCE. МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ, 48.
64. Царьова, І. В. (2022). Медіатизація юридичного дискурсу.
65. Царьова, І. В. (2022). Травмафокус як нейропсихотерапевтичний метод.
66. Прадід, Ю., Сербенська, О., Данилевська, О., Демченко, В., Копиленко, О., Івакіна, Н., ... & Вербенєц, М. (2022). МОВА ПРАВА У ЛІНГВІСТИЧНИХ СТУДІЯХ. МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ВНУТРІШНІХ СПРАВ НАВЧАЛЬНО-НАУКОВИЙ ІНСТИТУТ ПРАВА ТА ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ ДЛЯ ПІДРОЗДІЛІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ, 55.
67. Царьова, І. (2022). Безпековий медіадискурс як домінанта медіатизації.
68. Царьова, І. В. (2022). Публічна безпека в інтернеті у воєнний час.
69. Царьова, І. (2022). СИНТАГМАТИКА ВЖИВАНЬ ЛЕКСЕМИ «ВІЙСЬКОВИЙ». Редакційна колегія, 547.
70. Царьова, І. (2022). Сучасні виміри інформативності законодавчого тексту.
71. Kochkina, D. D., & Tsareva, I. V. (2022). The concept of implementing equality as one of the eu values in the ukrainian structure of law enforcement agencies (Doctoral dissertation, Sumy State University).
72. Царьова, І. (2022). Термінологічний апарат криміналістичних експертиз.
73. Царьова, І. В. (2022). Тексти нормативно-правових актів: лексичні особливості.
74. Tsarеva I. Problems of axiology of modern court discourse. Linguistics. 2022. No. 2 (46). P. 84–92. URL: https://doi.org/10.12958/2227-2631-2022-2-46-84-92 (date of access: 27.04.2025).
75. Царьова, І. В. (2022). ЦІННІСНО-ОРІЄНТОВАНІ ТЕКСТИ ЯК ДОМІНАНТА ОСВІТИ. РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ: Завгородня ВМ, канд. юрид. наук, доцент (голова редколегії) Куліш АМ, д-р юрид. наук, професор, заслужений юрист України Славко АС, канд. юрид. наук Длугош П., д-р габілітований (cоціологічні науки), професор, 188.
76. Калашнік, Є. О., & Царьова, І. В. (2021). Історичний розвиток України як аспект закономірної євроінтеграції. РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ, 104.
77. Царьова, І. В. (2021). Лінгво-прагматична інтерпретація поняття" національна безпека".
78. Царьова, І., & Царьов, О. (2021). Перформативні висловлювання в текстах політичних жанрів.
79. Царьова, І. В. (2021). Експланаторність виникнення євролінгвістики.
80. Tsareva, I. (2020). Conservatism of the modern legal text. VISEGRAD JOURNAL ON HUMAN RIGHTS, 226.
81. Valerievna, T. I. (2020). LINGUISTIC TRANSFORMATIONS IN THE LEGAL TEXT. Humanities and Social Sciences in Europe: Achievements and Perspectives, 57.
82. Царьова, І. (2020). Юридична конструкція як лінгвістична дефініція. Актуальні питання гуманітарних наук, (29 (4)), 83-88.
83. Tsareva, I. V. (2020). THE PROBLEM OF SELECTING THE BASIS OF LEGICAL VOCABULARY UNITS. In Colloquium-journal (No. 24-2, pp. 42-44). Голопристанський міськрайонний центр зайнятості= Голопристанский районный центр занятости.
84. Tsareva, I. V. (2020). LINGUOPHILOSOPHY OF MODERN LEGAL TEXT. In Colloquium-journal (No. 16-3, pp. 23-26). Голопристанський міськрайонний центр зайнятості= Голопристанский районный центр занятости.
85. Загнітко, А., Краснобаєва-Чорна, Ж., Гушпіт, О., Ситар, Г., Важеніна, О., Клименко, Н., ... & Струганець, Л. (2020). Linhvistychni studiyi linguistic studies.
86. Царьов, О. Д., & Царьова, І. В. (2020). Безпекові ініціативи в національному вимірі.
87. Valerievna, T. I. (2019). DERIVATIONAL LEXICOLOGY IS A STRUCTURAL PART OF DERIVATIONAL LINGUISTICS. BBK 83, 269.
88. Царьова, І. В. (2019). DERIVATIONAL WORD SPACE OF THE MODERN UKRAINIAN LAW TEXT. Південний архів (філологічні науки), (79), 18-21.
89. Tsarova, I. V. (2019). VARIABILITY OF LEGAL LANGUAGE REALIZATION. Львівський філологічний часопис, (5), 165-170.
90. Tsarova, I. V. (2019). ACTIVE-ONTOLOGICAL CONCEPT OF THE STRUCTURE OF MODERN UKRAINIAN LAW TEXT. Львівський філологічний часопис, (6), 214-220.
91. Царьова, І. В. (2019). ПРОБЛЕМА МІЖТЕКСТОВИХ ЗВ’ЯЗКІВ У ЮРИДИЧНІЙ ЛІНГВІСТИЦІ. С 84 Соціально-гуманітарні виміри правової держави, 323.
92. ЦАРЬОВА, І. (2019). ДЕРИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ПАРАДИГМАТИЧНИХ ЗВ’ЯЗКІВ ЮРИДИЧНОГО ТЕКСТУ. АКТУАЛЬНI ПИТАННЯ ГУМАНIТАРНИХ НАУК, 2019155.
93. Царьова, І. В. (2019). Вектори дослідження обрядових фразеологізмів в англійській мові.
94. Царьова, І. В. (2019). Термінологічний характер словосполучень у мові Кримінального кодексу України. Термінологічний вісник, (5), 206-212.
95. ЦАРЬОВА, І. В. (2019). ДЕРИВАЦІЙНИЙ АСПЕКТ ТРАНСЛІНГВАЛЬНОГО ПРОСТОРУ ЮРИДИЧНОГО ТЕКСТУ. Іншомовна підготовка працівників правоохоронних органів і сектору, 181.
96. Царьова, І. В. (2018). НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ВТОРИННОГО ТЕКСТУ Дослідження вторинних текстів доводить широту й різноаспектність вивчення названого феномену. Більшість присвячено визначенню істотних властивостей і характеристик того чи того типу вторинного тексту, особливостей його. Слобожанська беседа-11. Лінгвістика тексту і вивчення української, 24.
97. Царьова, І. В. (2017). ПРОБЛЕМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ЮРИДИЧНОЇ ЛІНГВІСТИКИ Потреба застосовувати методологічний інструментарій юриспруденції й мовознавства продиктовані потребою здійснювати комплексне дослідження закону, влади в їх взаємозв’язку з мовою, культурою, соціумом. Дискусійні. In Слобожанська беседа: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.(м. Старобільськ, 23 листоп. 2017 р.)/ДЗ „ЛНУ імені Тараса Шевченка”; за ред. проф. Глуховцевої КД–Вип. 10.–Старобільськ, 2017.–228 с. (p. 176).
98. Дарманський, А., Успенський, Д., Ужченко, В., Ужченко, Д., Царьова, І., & Ястребов, В. (2016). ОСОБЛИВОСТІ ФУНКЦІОНУВАННЯ РОДИЛЬНО-ОБРЯДОВИХ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ЛУГАНЩИНИ Ірина Хаімова (ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”, м. Старобільськ, студентка). Глуховцева КД–доктор філологічних наук, профессор, завідувач кафедри української філології та загального мовознавства ДЗ „Луганський національний університет імені Тараса Шевченка”., 330.
99. Царьова, І. В., & Царёва, И. В. (2016). Сучасні тенденції дослідження юридичної лексики.
100. Царёва, И. В., & Царьова, І. В. (2014). Вербалізація обрядів шлюбного дня в українських східнослобожанських говірках.
101. Царьова, І. В. (2013). Сучасні тенденції розвитку медичної лінгвістики. Наукові праці Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Філологічні науки, (34), 301-303.
102. Царьова, І. В. (2011). СПАС У ФРАЗЕОЛОГІЇ СХІДНОСЛОБОЖАНСЬКИХ ГОВІРОК. ЛІНГВІСТИКА.
103. Царьова, І. В. (2011). Стереотип як вербалізований фрагмент обрядофразем східнослобожанських говірок. Проблеми зіставної семантики, (10 (2)), 130-135.
104. Царьова, І. В. (2011). Фразеологічний склад обрядового дискурсу східнослобожанських говірок. Філологічні студії. Науковий вісник Криворізького державного педагогічного університету, (6), 497-503.
105. Царьова, І. В. (2010). МОДЕЛЮВАННЯ ОБРЯДОФРАЗЕОЛОГІЗМІВ СХІДНОСЛОБОЖАНСЬКИХ ГОВІРОК. МЕТОДИ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ, 235.
106. Царьова, І. (2010). ОБРЯДОВА ПІДОСНОВА ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ ВЕСНЯНОГО ЦИКЛУ НАРОДНИХ СВЯТ ЗАХІДНОПОЛІСЬКИХ І СХІДНОСЛОБОЖАНСЬКИХ ГОВІРОК.
107. Царьова, І. (2010). Етнографічна підоснова обрядових фразеологізмів літнього циклу народних свят східної Слобожанщини. Мовознавчий вісник, (11), 246-250.
108. Волкова, А. О., & Царьова, І. В. INTERPOL AS AN INSTITUTE OF INTERNATIONAL COOPERATION IN THE FIELD OF LAW ENFORCEMENT. Адаптація правової системи України до права Європейського Союзу, 70.
109. Кисельова, Є. Ю., & Царьова, І. В. СКРУТНЕ ПРАВОВЕ СТАНОВИЩЕ ПЕРІОДИЧНОЇ ПРЕСИ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ 19 СТ. Адаптація правової системи України до права Європейського Союзу, 146.
110. Павленко, М. А., & Царьова, І. В. ДЕРЖАВНА МОВА У СФЕРІ КУЛЬТУРИ В УКРАЇНІ. Оргкомітет, 225.
111. Патретний, Д. Р., & Царьова, І. В. ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ ДЕРЖАВНОЇ МОВИ В НАУКОВІЙ СФЕРІ. Оргкомітет, 227.
112. Сімора, Д. С., & Царьова, І. В. МОВНІ ТРАНСФОРМАЦІЇ В МЕДІА. Оргкомітет, 265.
113. Волянюк, Д. В., & Царьова, І. В. ДЕРЖАВНА МОВА ЯК СКЛАДНИК ІДЕНТИЧНОСТІ. Оргкомітет, 82.
114. Степаненко, А. В., & Царьова, І. В. ДЕРЖАВНА МОВА У СФЕРІ ОБСЛУГОВУВАННЯ. Оргкомітет, 272.
115. ГУНЬКО, К., & Царьова, І. В. BORDER DISCOURSE: MODERN ASPECTS. 10 червня 2022 року, 44.
116. Царьова, І. В. ІНВЕНТАРИЗАЦІЯ ТЕРМІНОЛОГІЇ КРИМІНАЛІСТИЧНИХ ЕКСПЕРТИЗ. ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 1202287.
117. Царьова, І. В. РОЗВИТОК ВІЙСЬКОВОЇ ЛЕКСИКИ В СУЧАСНИХ РЕАЛІЯХ. Науково-практична конференція «Актуальні питання розвитку комунікації в професійній діяльності правоохоронних органів: виклики ХХІ століття».(11 травня 2022, Одеса), 39.
118. Калашнік, Є. О., & Царьова, І. В. ОКРЕМА ПІДГАЛУЗЬ ПІДПРИЄМНИЦЬКОГО ПРАВА–КОРПОРАТИВНЕ ПРАВО. ОСНОВНІ АСПЕКТИ ФУНКЦІОНУВАННЯ КОРПОРАТИВНОГО ПРАВА. Організаційний комітет, 1350.
119. Царьова, І. В., & Коваленко, С. Ю. СТАН ДОСЛІДЖЕННЯ ЄВРОЛІНГВІСТИКИ. СЕКЦІЯ 1. ЗАСОБИ МАСОВОЇ КОМУНІКАЦІЇ, 134.
120. Коваленко, Н. Д., & Царьова, І. В. Рекомендовано до друку рішенням Вченої ради Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ (протокол № 3 від 25 листопада 2015 року).
1. Нагорна, Ю. А., & Пакулова, Т. В. (2019). Communicative skills as an essential component of police officers language training.
2. Пакулова, Т. В. (2016). Универбация в английском языке как одна из реализаций компрессии. Лінгвістичний вісник, (5), 57-62.
3. Пакулова, Т. В. (2016). УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ ПРОЦЕСІВ МОВЛЕННЄВОЇ КОНДЕНСАЦІЇ. ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНИХ ЛІНГВІСТИЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТА ЗАСТОСУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ МОВ У ВИЩІЙ ШКОЛІ НЕФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ», 95.
4. Пакулова, Т. В. (2016). Універбація в англійській мові як один із проявів компресії. Східнослов’янська філологія. Мовознавство, (29), 57-61.
5. Pakulova, T. V., & Nahorna, Y. A. (2020). Universal compressive processes in English. ВЧЕНІ ЗАПИСКИ, 22020162.
6. Пакулова, Т. В., & Нагорна, Ю. А. (2018). Оволодіння іноземною мовою як чинник підготовки нового правоохоронця.
7. Пакулова, Т. В., & Стрюк, Е. В. (2018). Аббревиатуры нелексикализованного типа в современном английском языке.
8. Пакулова, Т. В. (2018). Прояви універсальної компресії в англійській мові на прикладі абревіації. ББК: 81.411. 1-7я43 М 34, 56.
9. Пакулова, Т., & Нагорная, Ю. (2019). Критерии определения аббревиатур в английской письменной речи. Наукові записки [Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка]. Серія: Філологічні науки, (175), 178-181.
10. Shinkarenko, I., & Pakulova, T. (2019). Communicative competence as a component of the professional skill of the investigator.
11. Нагорна, Ю. А., & Пакулова, Т. В. (2019). Communicative skills as an essential component of police officers language training.
12. Побережна, Н. О., Пакулова, Т. В., Тимофіїва, К. М., & Ковалевська, О. В. (2021). Практичний курс англійської мови для працівників правоохоронних органів.
13. Нагорна, Ю. А., Пакулова, Т. В., & Тимофіїва, К. М. (2021). How teachers deal with cases of bullying in high school.
14. NAHORNA, Y., PAKULOVA, T., & TYMOFIIVA, K. (2021). HOW TEACHERS DEAL WITH CASES OF BULLYING IN HIGH SCHOOL. ББК 88.5; 67 С 69, 44.
15. Пакулова, Т. В. (2021). Individualization of teaching.
16. Pakulova, T., & Bidniak, H. (2022). Stopping critical bleeding by workers without medical education.
17. Калько, Р. М., Максименко, О. В., & Пакулова, Т. В. (2023). Контекстний переклад терміну Гладіатор в античній літературі.
18. Бідняк, Г. С., & Пакулова, Т. В. (2023). До питання ефективності застосування джгутів різних типів в сучасних реаліях.
19. Пакулова, Т. В., & Писаревський, Є. Ю. (2024, March). ENGLISH LANGUAGE IN THE ACTIVITIES OF UNITS. NATIONAL POLICE OF UKRAINE. In The 1 st International scientific and practical conference “Perspectives of contemporary science: theory and practice”(March 4-6, 2024) SPC “Sci-conf. com. ua”, Lviv, Ukraine. 2024. 913 p. (p. 887).
20. Пакулова, Т. (2025). Зв'язок глобалізації та лексичних запозичень в сучасній англійській мові. Науково-практичний альманах" Інноваційна наука", (2).
21. Kuzmenko, V., Pakulova, T., & Nagorna, Y. (2018). Teaching the humanities to future law enforcement officers. Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ, (2), 214-218.
22. Pakulova T.V. Digital education: for and against. Мова і право: матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару (м. Дніпро, 27 жовт. 2021 р.). Дніпро: ДДУВС, 2021. С. 63–64
23. Pakulova T.V. (2021) Digital education: for and against. Mova i pravo: materialy Vseukr. nauk.-prakt. semi-naru (m. Dnipro, 27 zhovt. 2021 r.). Dnipro: DDUVS,. 63–64
24. Yevhen, L., Pryimachenko, D., Moroz, V., Pakulova, T., & Salo, O. (2022). Legal Status of the Territory of Crimea after the Accession of Russia. Revista do Curso de Direito do UNIFOR, 13(2), 28-37.